Ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Δημοσίων Έργων, Γιάννης Μαγκριώτης, σχετικά με την απάντηση του εκπροσώπου Τύπου της ΝΔ, Γ. Κουμουτσάκου στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
"Αν κάποιος κλείνει τα μάτια του όταν περνά από την Εγνατία, αυτός είναι ο κ. Καραμανλής, ο οποίος, στην προεκλογική του φιέστα στις Ευρωεκλογές, εγκαινίασε μια σήραγγα, η οποία έκλεισε την επομένη για να συνεχιστούν οι εργασίες. Και δεν ήταν μόνον αυτή η σήραγγα που δεν είχε ολοκληρωθεί, γι' αυτό και τώρα, στις περισσότερες σήραγγες της Ηπείρου, γίνονται εργασίες ανακατασκευής και ιδιαίτερα στα συστήματα ασφαλείας. Ακόμα χειρότερα, ο κ. Καραμανλής, μετά την φιέστα των εγκαινίων και αφού με πανηγυρικούς τόνους δήλωνε ότι παραδόθηκε όλος ο οριζόντιος άξονας της Εγνατίας, πηγαίνοντας στην Ηγουμενίτσα, πέρασε από τρεις παρακάμψεις. Εκεί φαίνεται ότι έκλεινε τα μάτια και δεν τις είδε. Κάλεσα τότε τον κ. Σουφλιά, καλώ και τώρα τον κ. Κουμουτσάκο, που πρόσφατα ανέλαβε επικεφαλής της προπαγάνδας της Ν.Δ, να επισκεφθούμε μαζί την Εγνατία στην Ήπειρο, για να διαπιστώσουμε ποιος από τους δυο μας, λέει την αλήθεια.
Γενικότερα για την Εγνατία και τους Κάθετους άξονες, σημειώνουμε τα εξής: Ο οριζόντιος άξονας της Εγνατίας έχει 670 χιλ. Τα 402 χιλ. είχαν παραδοθεί σε χρήση μέχρι το τέλος του 2003. Τα περισσότερα από τα υπόλοιπα τμήματα ήταν δημοπρατημένα και τα έργα σε πλήρη εξέλιξη. Περιορισμένα τμήματα δημοπρατηθήκαν μετά το 2004, τα οποία ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί. Ο οριζόντιος άξονας ήταν να τελειώσει το 2006, επειδή όμως μείωσαν την χρηματοδότησή του, προγραμμάτισαν εκ νέου την ολοκλήρωσή του για το 2008. Του θυμίζω την προεκλογική ομιλία του κ. Καραμανλή το 2007 στην Ήπειρο, που δεσμεύτηκε για την ολοκλήρωση της Εγνατίας μέχρι το 2008, με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο. Είμαστε στο τέλος του 2009 και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί.
Και τρεις ακόμη διευκρινήσεις προς τον κ. Κουμουτσάκο, αν ενδιαφέρεται να μάθει:
- Κανένας κάθετος άξονας δεν έχει τελειώσει, παρότι έπρεπε να παραδίδονται, ακόμη και με τις δικές τους δεσμεύσεις, το αργότερο μέχρι το 2008.
- Τα τελευταία δύο χρόνια, η Εγνατία κατασκευάζεται με δάνεια ύψους 1 δις ευρώ, που αποτελούν κρυφό χρέος, και θα αποπληρωθούν με τα μελλοντικά διόδια της Εγνατίας.
- Έχοντας χάσει πολύ χρόνο μετά το 2004 λόγω της υποχρηματοδότησης, η κυβέρνηση πίεσε τον τελευταίο χρόνο τις κατασκευαστικές εταιρείες να παραδώσουν διάφορα τμήματά της, αναγκάζοντας τες να δουλεύουν σε πολλές βάρδιες, κάτω από άσχημες καιρικές συνθήκες και χωρίς να καλύπτουν τις υποχρεώσεις που περιέχονται στις συμβάσεις. Για τον λόγο αυτό, παρατηρούνται ήδη κακοτεχνίες, σημαντικές ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας των σηράγγων, όπως και ελλιπής κατασκευή των αντιπλημμυρικών και περιβαλλοντικών έργων. Ιδιαίτερα δε, παρατηρείται έλλειψη των Σ.Ε.Α. (Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών) σε όλο το μήκος της Εγνατίας. Αυτές είναι αλήθειες, κ. Κουμουτσάκο, και όχι αυτά που λέει η προπαγάνδα σας".-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου