Για να το κάνει θέμα και η "φιλοπαπαγεωργοπουλική" ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, σημαίνει ότι όντως το χτένι έφτασε στον κόμπο: αυξημένα κατά 4,5% θα είναι από 1ης Ιανουαρίου 2009 τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού, τα οποία καταβάλλουν οι Θεσσαλονικείς στον κεντρικό δήμο της πόλης (τα υψηλότερα σε όλη την Ελλάδα, για μία πόλη-αποτυχία!). Ακριβότερα θα είναι τα δημοτικά τέλη και για τους καταστηματάρχες (βλ. και εδώ). Ομως, η αποτυχία του δημαρχούλη Θεσσαλονίκης (που μαζί με τον νομάρχη-κλόουν κατέστρεψαν όλη την πόλη), φαίνεται και από το κυκλοφοριακό κομφούζιο που επικρατεί κάθε μέρα.
Παραθέτω δύο φωτογραφίες από το κέντρο (διασταύρωση Αγίας Σοφίας με Εγνατία), εργάσιμη ημέρα και (υποτίθεται) σε ώρα μη αιχμής: η ΠΛΗΡΗΣ ακινησία, για ΟΛΟΚΛΗΡΑ χιλιόμετρα, στο ρεύμα από Πανεπιστήμια προς την Αριστοτέλους, λόγω κατάληψης του οδοστρώματος από τα μηχανήματα και τις λακκούβες της κατασκευαστικής εταιρίας του Μετρό. Βλέπετε, ο δημαρχούλης, για να φτιάξει ένα έργο-βιτρίνα (μετρό σε ευθεία γραμμή, 9 χιλιομέτρων μόνο!), έχει σκάψει όλο το κέντρο χωρίς να τηρήσει μέτρα ασφαλείας, χωρίς μελέτη στις κυκλοφοριακές αλλαγές και ... χωρίς άλλα πολλά!
Παραθέτω δύο φωτογραφίες από το κέντρο (διασταύρωση Αγίας Σοφίας με Εγνατία), εργάσιμη ημέρα και (υποτίθεται) σε ώρα μη αιχμής: η ΠΛΗΡΗΣ ακινησία, για ΟΛΟΚΛΗΡΑ χιλιόμετρα, στο ρεύμα από Πανεπιστήμια προς την Αριστοτέλους, λόγω κατάληψης του οδοστρώματος από τα μηχανήματα και τις λακκούβες της κατασκευαστικής εταιρίας του Μετρό. Βλέπετε, ο δημαρχούλης, για να φτιάξει ένα έργο-βιτρίνα (μετρό σε ευθεία γραμμή, 9 χιλιομέτρων μόνο!), έχει σκάψει όλο το κέντρο χωρίς να τηρήσει μέτρα ασφαλείας, χωρίς μελέτη στις κυκλοφοριακές αλλαγές και ... χωρίς άλλα πολλά!