Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Αξιοι της μοίρας τους οι Οικολόγοι (update)...

Αν αληθεύει η είδηση ότι ο Παπανδρέου επικοινώνησε με τον Χρυσόγελο και πρότεινε στους Οικολόγους να εισέλθουν στην κυβέρνηση και να αναλάβουν το Υπουργείο Περιβάλλοντος και αυτοί αρνήθηκαν, τότε ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ η άποψή μας ότι όλα αυτά τα μικρά κόμματα τελικά θέλουν να παραμείνουν κόμματα διαμαρτυρίας και ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να αναλάβουν ευθύνες, αποδεικνύοντας τελικά ότι είναι μόνον λόγια!

Αξιοι της μοίρας τους... Και ανάξιοι των αναγκών των καιρών μας. Το ίδιο συμβαίνει και με τον ΣΥΡΙΖΑ, όπου πολύ θα ήθελα να δώ ως Υπουργό Δικαιοσύνης τον Φ.Κουβέλη, αλλά πού να το αφήσουν οι ... σταλινικοί!

Update: η είδηση είναι πραγματική. Οι Οικολόγοι αρνήθηκαν με την αιτιολογία ότι δεν έχουν έδρες στη Βουλή για να επηρρεάσουν τις αποφάσεις. Αν όμως, κύριε Χρυσόγελε,  μπορούσατε με τη συμμετοχή σας στην κεντρική κυβέρνηση να επηρρεάσετε 5-10 πράγματα για το περιβάλλον, δεν θα ήτανε καλύτερα? Εγώ αυτό το λέω δειλία.

4 σχόλια:

blogger είπε...

Το άκουσα κι εγώ αυτό, αλλά περιμένω επίσημη δήλωση των "Οικολόγων" για να τους κράξω ή όχι.
Δεν άντεξες εσύ!
:)

Ανώνυμος είπε...

Είσαι από τα πιο αλαζονικά άτομα που έχω δει στο διαδίκτυο.Βγάζεις κάποια συμπεράσματα που τα παρουσιάζεις σαν θέσφατα.Αν όλοι μείνατε έτσι μας βλέπω σύντομα στους δρόμους.Με ποιά εχέγγυα ένα αριστερό κόμμα να συμμετάσχει σε μια κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ;Το παρελθόν σας δείχνει λαμογιές και διαφθορά αντίστοιχα με τη ΝΔ.Αν για τους πασόκους η ΝΔ είναι χούντα όπως εσύ υπαινίσεσαι σε προηγούμενο post και το ΠΑΣΟΚ δεν λειτούργησε καλύτερα για τους μη ομοϊδεάτες του.Και μη μου πεις για εθνική αντίσταση και άλλα προ 30ετίας νομοτελειακα γεγονότα, που θα συμβαίνανε ούτως ή άλλως μεταπολιτευτικά.Τι διάολο στον 20 αιώνα είμασταν!Μιλάω για την τελευταία εποχή διακυβέρνησης που έγινε το έλα να δεις από τους πρασινοφρουρούς σε δημόσιο και ΔΕΚΟ, κα σε ευρωπαϊκά χρήματα(πόσες βίλες και κότερα και πανάκριβα αμάξια έχω δει να κυκλοφορούν σοσιαλιστές δεν μπορείς να φανταστείς)
Πείστε μας.Και όχι τόσο τις ηγεσίες μας όσο εμάς τους απλούς αριστερούς που σας έχουμε νοιώσει κι εσάς στο πετσί μας και κάθε πρόθεση συνεργασίας μαζί σας μας απωθεί.
ΥΣ.Με αφήνει παγερά αδιάφορο η δημοσίευση του σχολίου μου.

Στέλιος είπε...

@Krogias: ε μα να μην το πω ρε συ Γιώργο? Μας έχουν πρήξει τα αρχ... με τις φιλοσοφίες τους και ΔΕΝ εχουν το θάρρος να δουλέψουν για την πραγματοποίηση 5-10 πραγμάτων!

Στέλιος είπε...

@Ανώνυμος: ούτε διαβάζω ούτε αναρτώ τα σχόλιά σου από την περασμένη εβδομάδα, τα πετάω κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων.
1.- Το αν είμαι αλαζών ή όχι, αφορά εμένα! Δεν σε υποχρεώνω να με διαβάζεις. Είμαι σκληρός με άτομα άχρηστα, όπως αρκετοί συνασπισμικοί κλπ, διότι ΔΕΝ ΜΕ ΤΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ούτε είμαι διορισμένος πουθενά, βγάζω μόνος μου το ψωμί μου κι έχω μάθει να είμαι πρακτικός. Θες κύριε αλλαγές και προκοπή στη χώρα? Βοήθησε και προσέφερε κι εσύ. ΔΕΝ θες? Κάτσε και γκρίνιαζε μονίμως! Θα σε ξεπεράσει η κοινωνία.
2.- Τί πάει να πει δεν έχει εχέγγυα ένα αριστερό κόμμα να συμμετέχει σε μία κυβέρνηση Πασόκ? Καταρχήν τι είναι σήμερα αριστερά? Το Πασόκ, ένα αστικό μεν αλλά προοδευτικό κόμμα, έκανε πράξη κουτσά-στραβά αρκετά από τα οράματα της "κλασικής" αριστεράς και θα κάνει περισσόετρα τώρα με τον Παπανδρέου. Το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ επί τόσα έτη, ΠΟΙΑ αλλαγή κατόρθωσαν να κάνουν, που είναι όλο λόγια και καμμία πράξη?
3.- Απορρίπτω εντελώς το ότι η αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης θα συνέβαινε νομοτελειακά! Ισως μετά το '89, οπότε και συνεργαστήκατε με τη δεξιά και φάγατε τα μούτρα σας, αλλά το Πασόκ το έκανε από το 1981. Τελεία και παύλα.
4.- ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΤΟ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΩ! Μου αρκεί το γεγονός ότι μεγάλο ποσοστό απλών πολιτών από το ΚΚΕ και τον ΣΥΝ σας κατάλαβαν και σας γύρισαν την πλάτη!
5.- ΑΥΤΑ.-