Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Δεν αγόραζα κανένα λαχείο?


Χαχα, δεν αγόραζα κανένα λαχείο? Οταν μόλις χθες στην ανάρτησή μου έλεγα ότι θα (και ψιλο-ευχόμουν να...)  γίνει ΤΟ μπάχαλο στην εκλογική εωκομματική διαδικασία της ΝΔ,  δεν φανταζόμουν ότι θα έβγαινα ΤΟΣΟ αληθινός!  

Υ.Γ.: το μόνο στο οποίο έπεσα έξω ήταν η συμμετοχή, η οποία τελικά (παραδόξως για τους βολεψάκηδες δεξιούς) ήταν μεγάλη. Μάλιστα, διάφοροι χαχόλοι μου έστειλαν μηνύματα (τα οποία και φυσικά ΔΕΝ τους κάνω τη χάρη να τα δουν ανηρτημένα: έχω εξηγήσει επαρκώς την στάση μου απέναντι σε υβριστές), επικρίνοντας το ... πολιτικό μου ένστικτο! Μα, παιδιά, εγώ δεν είμαι πολιτικός αναλυτής (άσε που κι αυτοί πέφτουν έξω!). Εγώ είμαι απλός πολίτης που εξέφρασα μία άποψη και μία επιθυμία. Ε, οκ, φαίνεται ότι και οι δεξιοί πήραν ένα μάθημα από τους πασόκους, και αυτό είναι να συμετέχουν στις εσωκομματικές διαδικασίες μαζικά. Και αυτό, ΕΜΕΙΣ σας το μάθαμε! 

Πάντως στον "ανώνυμο" δεξιό που σχολίασε την ανάρτησή μου, αφιερώνω τη σχετική ανάρτηση ενός πολύ γνωστότερου και δημοσιογραφικού μπλόγκ, της "Παραπολιτικής". Σας πήρανε όλοι χαμπάρι, ρεεεεε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: