Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Απάντηση στην απάντηση!

Ο κύριος Γ. Καρελιάς, αρθρογράφος της "Ε", μου έκανε την τιμή να μου απαντήσει στο σχόλιο που του έστειλα με μέηλ, διαμαρτυρόμενος για δικό του σχόλιο σχετικά με την αποπομπή Σημίτη (διαβάστε το, εδώ). Μου απάντησε λοιπόν ως εξής (κρατώ τη σύνταξη και την ορθογραφία του):

Karelias Giorgos έγραψε:
Κάπου τα έχετε μπερδέψει τα πράγματα. Πρωτον, το Νοέμβριο η "Ελευθεροτυπία" έμεινε ουδέτερη. Κάθε αρθρογράφος πήρε το μέρος όποιου ήθελε ή δεν πήρε θέση. Οι περισσότεροι, σας θυμίζω, ήταν με τον Παπανδρέου. Αρα γιατ'ί "αχαρακτήριστη" η στάση της εφημερίδας; Εμεις δεν είμαστε δικηγόροι για να υποστηρίζμουμε κάθε φορά μόνο έναν πελάτης μας. Δεύτερον, νομίζετε οτι ο "σφυγμός του κόσμου" ήταν κάποιος που φώναξε στον Γιώργο να πάρει κι άλλα κεφάλια; Αν ήταν έτσι, ο Γιώργος και το ΠΑΣΟΚ θα πέταγαν σήμερα. Καταλαβαίνω τον πόνο σας ως ψηφοφόρου του ΠΑΣΟΚ (κι εμένα με ενοχλέι η σημερινή κατάντια του), αλλά μην μπερδεύετε το παθος σας με την πραγματικότητα. Κι αυτη είναι, δυστυχώς, διαφορετική απο αυτήν που εσέις βλεπετε.

Δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό να του ανταπαντήσω, ως εξής:

Προς: "Karelias Giorgos": "Κάποιος" μόνο φώναξε στον Γιώργο? Και τα γκάλοπ που σε ποσοστό τουλάχιστον 50% (πάντως παραπάνω από όσους υποστηρίζουν την μη αποπομπή) θεωρούν ότι καλώς απεπέμφθη? Και αν ήταν ένας μόνον αυτός ο ... κάποιος, τότε βγάζετε ανίδεη τη συνάδερφό σας που υπέγραφε το ρεπορτάζ από Αχαϊα. Εγώ τα έχω μπερδέψει?

Κι ένα υστερόγραφο από δω μέσα: ΠΟΤΕ έμεινε η "Ε" ... ουδέτερη? Τον Νοέμβριο? Μάλλον εννοεί ο κ. Καρελιάς ότι ... αναγκάστηκε να μείνει ουδέτερη, αφού την επηρέασε "κυκλοφοριακά" η αγανάκτηση του κόσμου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: