Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

8.000+...

Στην αρχή του 2008, έγραφα ότι μέσα σε λιγότερο από 2 μήνες από την έναρξη αυτού του μπλογκ (Νοέμβριος 2007), μας διάβασαν 1.300 φίλοι. Δηλαδή, 600 «κλικ» τον μήνα κατά μέσο όρο. Από τότε και μέχρι σήμερα (τέλος Απριλίου), δηλ. μέσα σε 4 μόλις μήνες, προστέθηκαν άλλα 6.700 «κλικ», αφού μόλις πριν λίγο το «Αρατε Πύλας» συμπλήρωσε τον αριθμό «8.000» στο κοντέρ επισκεψιμότητας. Δηλ. κατά μ.ο. φτάσαμε τα 1.675 «κλικ» τον μήνα, στο α' τετράμηνο του 2008. Οπως θα έλεγε και ο Ανδρέας Παπανδρέου, «νομίζω, πάμε καλά»!

Αυτό που θα ήθελα εγώ να πώ, απαντώντας σε όσους φίλους απορούν με την πληθώρα άλλων συνδέσμων που έχω στις αναρτήσεις μου, είναι ότι θέλω κάθε ανάρτησή μου είτε να είναι καλά τεκμηριωμένη (οπότε κάνω «λινκ» σε άλλα sites ή blogs) είτε να χρησιμεύει ως ένα είδος "trivial" για γενικότερη πληροφόρηση ή ενημέρωση ακόμη και για μόρφωση των νεότερων φίλων. Αυτό συμβαίνει περισσότερο στις αναρτήσεις σχετικά με την πρόσφατη ιστορία (χούντα, μεταπολίτευση κλπ) ή σε ταξιδιωτικά σχόλια, όπου φροντίζω κάθε αναφορά μου (σε πρόσωπο ή γεγονός της εποχής ή σε άλλα μέρη) να παραπέμπει σε αντίστοιχο λήμμα της wikipedia. Είναι μία δύσκολη δουλειά, πολλές φορές, αλλά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο, ώστε όλοι όσοι με διαβάζουν να μπορούν να σχηματίζουν σφαιρική εικόνα για όσα αναφέρω.

12 σχόλια:

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

Να τους κάνεις 100.000 σου εύχομαι. Όσο για τα links φυσικά και κάνεις καλά (το κάνω και εγω άλλωστε). Το ηλεκτρονικό κείμενο υπερεχει του έντυπου σε ακριβώς αυτό το σημείο. Μπορείς να παραπέμψεις άμεσα τον αναγνώστη σε "βιβλιογραφία".

Στέλιος είπε...

@Παναγιώτης: σ'ευχαριστώ! δεν έχω φτάσει βέβαια τους δικούς σου αριθμούς αφού είσαι...βετεράνος :)

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

Ε, όχι και βετεράνος! Ούτε χρόνο δεν έχει κλείσει το "τετράδιο" ακόμα. :)

Στέλιος είπε...

Εννοώ βετεράνος και από πλευράς επιτυχίας! Ετσι όπως πας, σε λίγο θα πρέπει να το μετονομάσεις σε "Πρόχειρο...τόμο" ή "πρόχειρη ...εγκυκλοπαίδεια"! Πάντως, σε χαίρομαι! Είσαι πιο διαλλακτικός, πιο της συζήτησης! Εγώ είμαι πιο αφοριστικός, αλλά το δήλωσα εξ αρχής: δεν αντέχω την ηλιθιότητα!

NdN είπε...

Εύχομαι να συνεχίσεις να έχεις όρεξη να γράφεις όπως τότε που άνοιξες αυτό το bloggaki!

Και οι επισκέψεις θα πληθύνονται!!!

Καλό πάσχα σύντροφε και...Keep writing!

tzonakos είπε...

Οταν θα σταθεροποιηθείς στις 80+ επισκέψεις την ημέρα, δηλ. πάνω απο 2.500 τον μήνα, θα δείς οτι θα έχουν ανέβει και οι απαιτήσεις του μπλόγκ σου απο εσένα και θα έχουν προστεθεί νέοι φίλοι με θέματα που ειναι κοινά ενδιαφέροντα.
Το θέμα δεν ειναι τόσο το πόσα λέει κανείς αλλα ΤΙ λέει. Παίζει ρόλο δηλ. να πάρει το μήνυμα ο αναγνώστης αν αυτο σε ενδιαφέρει.
Το κλασσικό μπλόγκινγκ ειναι :
"Γράφω οταν μου έρθει, οτι θέλω, για μένα. Αν το διαβάσουν κι άλλοι, έχει καλώς, αν όχι, εγω για μενα γράφω"
Ειναι όμως πιο δημιουργικό να δίνεις και στον αναγνώστη κάτι, ενα μήνυμα, κάτι με σημασία.
Εύχομαι καλή συνέχεια.

υγ. Καλά, εσυ κι ο Παπαχατζής στον ίδιο γραφίστα κάνατε τα άβαταρς ;

Στέλιος είπε...

@tzonakos: καλά δε ..φιλοδοξώ να τα φτάσω γρήγορα αν και πάω σχετικά καλά. Η διαφορά μου με τα πιο "πολιτικά" μπλογκ, όπως του Παπαχατζή, είναι ότι εγώ γράφω πιο "εγκυκλοπαιδικά", μ αρε΄σουν οι παραπομπές και η ιστορική προσέγγιση των πραγμάτων, ενώ ο Παναγιώτης (κι εσύ) γράφετε αναλυτικότερα και με διάθεση ανάλυσης. Αλλά ομ σκοπός κοινός!

Στέλιος είπε...

Ελα ντε! Ρώτα τον παναγιώτη!

tzonakos είπε...

Ok, εγω έχω μία τάση για θεματολογία μικτή και σαφώς όχι αμιγώς πολιτική.
Θέλω να περνάμε ωραία, αλλα να μην ξεχνάμε τα σοβαρά θέματα.
Και το χιούμορ ειναι σοβαρή υπόθεση και πολλά άλλα. Ας πούμε οι εικόνες.
Τις φτιάχνω όλες μόνος μου, σπάνια "δανείζομαι" κάποια επειδή θεωρώ ντροπή να πάρω αλλουνού εικόνα ( και κείμενο ).
Δεν ξέρω αν θα κατάφερνα να αναλύω τα πολιτικά θέματα ετσι που να μην κουράζουν, να ειναι επαρκή, άρτια, και ευανάγνωστα.
Το ύφος μας ταιαριάζει. Γι αυτο σε πρόσθεσα στους συνδέσμους μου.

υγ. Ειναι κλέφτης ο Παπαχατζής, το ξέρω, μου έφαγε ενα κεμπάπ κάποτε.

Στέλιος είπε...

@tzonakos: Χαχα, ο παναγιώτης γράφει εξαιρετικές αναλύσεις και έχει και πολύ σοφιστικέ εικόνες ! Οσο για το κεμπάπ, καλά να πάθεις! Ποιός σου είπε να κάτσεις δίπλα του? :)

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

@τζονακο
Με τον Στέλιο έχουμε το ίδιο... macbook! :)

Στέλιος είπε...

@παναγιώτης: αν και μ 'αρέσουν τα imac, ωστόσο έχω τοσίμπα. Θα ήθελα όμως να έχω βάϊο!