Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Ισονομία και ισοπολιτεία στην Ελλάδα (2)...

Μεταφέρω το μήνυμα του gay super hero:

Οπως θα έχετε ακούσει, σε λίγες μέρες το υπουργείο πρόκειται να καταθέσει στη Βουλή το νομοσχέδιο που νομιμοποιεί τις διακρίσεις στην ελευθερη συμβίωση.

Επειδή ο χρόνος πιέζει, σας ζητάμε να ξεκλέψετε πέντε λεπτά από το χρόνο σας και να στείλετε τη διαμαρτυρία σας απευθείας στο Υπουργείο Δικαιοσύνης. Η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι grammatia@justice.gov.gr. Mπορείτε να στείλετε ένα σύντομο μήνυμα όπως αυτό εδώ:

"Πληροφορήθηκα από τον Τύπο την πρόθεση του Υπουργείου σας να καταθέσει στη Βουλή σχέδιο νόμου που θα προβλέπει ένα συμβόλαιο συμβίωσης αποκλειστικά για τα ανύπαντρα ετερόφυλα ζευγάρια. Θέλω να εκφράσω τη διαμαρτυρία μου καθώς θεωρώ ότι ο αποκλεισμός των ζευγαριών ίδιου φύλου από το νομοσχέδιο αντιβαίνει προς το Σύνταγμα και το ευρωπαϊκό δίκαιο".

Καλό θα είναι να υπογράψετε τη διαμαρτυρία με ονοματεπώνυμο και όχι με κάποιο ψευδώνυμο! Αν νομίζετε ότι μπορείτε να το προωθήσετε και σε άλλους που να ενδιαφέρονται να κάνουν το ίδιο, ακόμα καλύτερα.

3 σχόλια:

NdN είπε...

Καλησπέρα,

Κι εμένα μου ήρθε και το έστειλα. Εχουμε ακόμα πολλά βήματα να κάνουμε προς την ισονομία και ισοπολιτεία στην Ελλάδα, αλλά μόνο σε επίπεδο κράτους. Για την πλειοψηφία ττων πολιτών έχω θετική άποψη!

Καλό Σαββατοκύριακο!

Στέλιος είπε...

@ndn: Νίκο, δεν έχω την ίδια γνώμη, είμαι εντελώς απογοητευμένος από την αμάθεια του κόσμου στην ελλάδα, ο οποίος εξακολουθεί να φέρεται σας αγόμενος και φερόμενος "λαός", όταν σε άλλα κράτη έχουμε ήδη περάσει στην έννοια του "πολίτη". Τί να περιμένω από ένα λαό που ξέχασε τα αποκαίδια του με αντάλλαγμα 3.000 ευρώ?

gay super hero είπε...

Σε ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια. Να είσαι καλά :-)