

Πρέπει κάποτε να μάθουμε στις εταιρίες δημοσκοπήσεων 5 βασικά και απλά πράγματα, τα οποία επίτηδες "παραβλέπουν" για να βγάζουν ό,τι αποτέλεσμα θέλουν οι ίδιες!
Πώς μπορεί η εταιρία και συγκρίνει 2 ανόμοια πράγματα (βλ. τους τίτλους της έρευνας: "χαρακτηρισμός διαφήμισης ΝΔ" και "χαρακτηρισμός διαφήμισης Πασόκ")?
Τα "παπαγαλάκια" είναι μία αρνητική διαφήμιση της ΝΔ. Το "Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ διαφημιστικό του Πασόκ, ώστε να συγκρίνουμε τις "αποδόσεις" των 2 μηνυμάτων! Είναι ιστορική φράση την οποία αναπαρήγαγε ο Παπανδρέου. Η γαλάζια προπαγάνδα και το "σύστημα Ρουσσόπουλου" ή η ιστορική αμάθεια του Καραμανλή παραποίησαν το νόημά της και ουσιαστικά η ίδια η ΝΔ μετέτρεψε τη φράση σε "αρνητικό" χαρακτηρισμό κατά των οπαδών της!
Με την αυτή "λογική", το "Καραμανλής ή τανκς" του 1974 θα σήμαινε ότι όσοι δεν ψήφισαν τότε Καραμανλή, ήταν υπέρ της ... Χούντας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου