Προχθές ο Κρόγιας ανάρτησε αυτό το post, υπό τον τίτλο "Ο ορισμός της προπαγάνδας":
Κλικ πάνω στη φωτό για να την απολαύσετε.
"Ο "μυστικός δείπνος" του Γιώργου Παπανδρέου με δώδεκα κορυφαίους ανθρώπους της αγοράς, η οποία επιχειρήθηκε (!) να κρατηθεί μυστική από τα μέσα ενημέρωσης ήρθε σε μια περίοδο που η κυβέρνηση κλιμακώνει την αντιπαράθεσή της (!!!) με εγχώρια οικονομικά συμφέροντα αλλά και τις τράπεζες, με αφορμή τη διαχείριση του "πακέτου" των 28 δισ. ευρώ. (!!!!!!!)"
Πως επιχειρήθηκε να κρατηθεί μυστική από την στιγμή που όλες οι εφημερίδες φιλοξενούν ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ρεπορτάζ για αυτή τη συνάντηση, στα οποία μάλιστα όλοι σχεδόν γράφουν ότι οι ίδιοι οι επιχειρηματίες την επόμενη ημέρα μιλούσαν δεξιά και αριστερά με τα καλύτερα λόγια για τον Παπανδρέου;
Ολη η ανάρτηση του Κρόγια, εδώ.
Σχολιάζοντας το γεγονός αυτό, έγραψα:
-
"Για να μας λυθούν οι απορίες... http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_18/01/2008_255912".
- Διαβάστε, λοιπόν, τί λέει ο σοβαρότατος Πάσχος Μανδραβέλλης για τον εκμαυλισμό συνειδήσεων που επιχείρησε μέσω του Τύπου η ΝΔ:
"...πώς εξηγείται το γεγονός ότι η εφημερίδα «Χώρα της Κυριακής» κυκλοφορίας 2.400 φύλλων παίρνει σχεδόν διπλάσια κρατική διαφήμιση από την εφημερίδα «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» κυκλοφορίας 193.470 φύλλων; (Σ.Σ. κυκλοφορίες 5.1.2008). Με αισθητικά κριτήρια μοιράζεται η κρατική διαφήμιση; Πιθανότατα η κυβέρνηση να προτιμά τις λευκές σελίδες. Διότι η κυριακάτικη εφημερίδα «Το άρθρο» (4.020 φύλλα) που κάποιες φορές κυκλοφόρησε μόνο με DVD και χωρίς ύλη παίρνει σχεδόν την ίδια διαφήμιση με την «Καθημερινή» (140.050 φύλλα);".
Τα υπόλοιπα, εδώ... Τώρα καταλάβατε?
"Εξάλλου αυτή η εφημερίδα κάνει μπαμ ότι είναι "γιαλαντζί" εφημερίδα. Τί κυκλοφορία έχει?".